Klacht Praxis: Praxis cadeaubon

Klachtnummer
# 146227
Gebruiker
Bert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb onlangs van mijn vader een praxis cadeau bon gekregen.
De goede man is 89 jaar (!) oud en was vergeten dat hij de bon in september 2012 had gekocht om ons kado te doen bij ons nieuwe huis.
Afgelopen december (2015) hebben wij hem verhuisd naar een verzorgingshuis en kwam de bon naar boven.
"Oh, ja", zei hij "dat is waar ook. Ik hoop dat je er nog iets aan hebt .." .
Welnu, nu blijkt de kaart verlopen en de info balie en kassa dame kan/wil er niets mee doen.
Graag zou ik zien dat Praxis deze kaart weer activeert zodat de gift van mijn vader zijn waarde weer heeft!

De oplossing

Graag zou ik zien dat Praxis deze kaart weer activeert zodat de gift van mijn vader zijn waarde weer heeft en zijn vergeetachtigheid niet afgestraft wordt.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Praxis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen