Opgelost door Praxis: praxis cadeaukaart verlopen

# 190304
Albert

Ik heb een jaar geleden een cadeaukaart van Praxis gekregen voor mijn verjaardag. Ik ging ervan uit dat hij twee jaar geldig was. Ik was niet op de hoogte dat hij al veel eerder was aangeschaft. Ik wist niet meer dat ik nog een bon had, vergeten Vandaag alles aan het opruimen vanwege verhuizing . Nu ik inlog blijkt dat hij niet meer geldig is. Het is verlopen. €20 ,00 !
Ik zou graag willen dat hij weer geactiveerd wordt. of een andere oplossing gevonden wordt door Praxis. Ben vaste klant van Praxis , heb een pasje

mvg

A.Post

Graag een nieuwe bon of deze weer activeren voor b.v. 1 week.

Praxis
    Beste heer Post,

Dank voor uw bericht.

Conform ons standaardbeleid kunt u de verlopen Praxis-cadeaukaart opsturen naar:

Praxis B.V.
    T.a.v. de klantenservice
    De Entree 500
    1101 EE Amsterdam

Graag deze kaart vergezellen van uw contactgegevens (telefoonnummer + e-mailadres) en uw postadres. Wij sturen u dan een nieuwe kaart met dezelfde waarde.

Voor een volgende keer kan u ons bellen op: 020 - 3983478 om zodoende deze procedure te vernemen. Een publieke 'klacht' zonder eerst ook maar één keer contact met ons te hebben gehad hieromtrent, zien wij niet als meerwaarde.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Praxis klantenservice
    Albert
    prima opgelost, zoals het hoort.

Albert

Ook een klacht indienen over Praxis?