Opgelost door Praxis: Praxis is laks, en absoluut niet klantgericht.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 340509
Gebruiker
Poort#
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Aanmaning ontvangen van een factuur die reeds voldaan is.
Praxis schuift dit af op de klant om dit met afterpay te regelen, terwijl zij desamenwerking en dus miscommunicatie met afterpay hebben. en NIET de klant.
Bewijs van betaling is naar praxis verstuurd, maar zij doen hier helemaal niets mee.
worden alleen standaard mails verstuurd, die ook nog niet kloppen.
zie bijlage.

De oplossing

dat zij zelf de dit met afterpay afhandelen.

2 reacties

  1. Auteur
    Poort#
    Datum
    Ik zou het toch graag opgelost hebben.
    Tot nu toe is er nog geen reactie geweest.
  2. Auteur
    Poort#
    Datum
    Ik vind het van de zotte dat hier niets mee gedaan word.
    Praxis doet helemaal niets met klachten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Poort#
Datum
Uiteindelijke oplossing
Praxis heeft in deze NIIETS gedaan. er is zelf contact opgenomen met after pay
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Praxis?