Klacht Praxis: Praxis komt afspraken niet na.

sad Niet opgelost
Dam#19

Tot driemaal toe zijn er 8 beschadigde deuren geleverd. Laatste zending vond zelfs de bezorger het te schandalig om deze af te leveren. Bleken nota bene deuren bij te zitten uit vorige levering. Deuren waren overigens ook niet verpakt. Dat is vragen om problemen. Bijkomstigheid was dat de vervoerder de deuren tot aan de voordeur wilde afleveren. Voor plaatsen achter voordeur maakt men altijd ter plekke een dealtje, werd gezegd. 🤔
Alle keren direct contact opgenomen met klantenservice. “Omruilen” werd dan ook in eerste instantie geregeld.
Ter compensatie werd er een cadeaubon toegezegd van € 119,90. Dit omdat ik 660 km voor niets had moeten rijden en drie vrije dagen had moeten opnemen en een timmerman die niets kon doen (kost ook geld) deze tegemoetkoming.
Wel nu drie rondes verder nog geen deuren, geen cadeaubon en na diverse keren contact weer te hebben opgenomen met klantenservice, waar werd toegezegd wij hebben het in behandeling, niets meer vernomen.

Na een enquête of ik tevreden was over de service heb aangegeven dit niet te zijn, gezien de gang van zaken. Krijg ik een mail: gezien uw ontevredenheid Ontvangt u van ons een cadeaubon van € 119,90. Vreemd, dit zouden dan twee bonnen worden. Tot op heden niets meer vernomen. Geen deuren, geen cadeaubon(nen) geen reacties meer.

Een fatsoenlijke coulance. Toegezegde tegoedbon(nen) verrekenen, crediteren.

Deuren worden door timmerman gerepareerd dus niet nog een keer ruilen.

Dam#19
    Praxis heeft tot nu nog geen stappen ondernomen, ondanks telefonische toezeggingen.
    Wel willen zij weer foto’s. Ze moeten zich er opnieuw in verdiepen. Maar dit is al meerdere keren toegezegd. Probleem niet opgelost.

Dam#19
Deels. Het is nog steeds niet compleet afgerond.

Ook een klacht indienen over Praxis?