Klacht Praxis: Praxis moet zich aan zijn folder aanbiedingen houden en geen eigen regeltjes.

myka

Ging vandaag glasvezel behang kopen, in de folder stond: Op al het niet voorgeschilderd glasvezel en glasvlies behang 30% korting. Inderdaad er stond een bak met glasvezel en glasvliesbehang waar een groot bord 30% korting op stond. Meteen naar de kassa om af te rekenen, maar ik kon evengoed het volle pond betalen ondanks mijn protest over de korting en de plaats waar ik het behang had aangetroffen. Dit is al de 2e keer dat ik bij Praxis mijn neus stoot, met een aanbieding uit de reclamefolder. Ik raad dan ook iedereen aan om je 2 maal te bedenken voor je wat gaat aanschaffen bij Praxis

Geen, ik ben hierover heel erg boos. Ik ga mijn bevindingen bij Praxis aan een ieder doorvertellen die het wil weten. U mag van mij de slogan VOOR DE MAKERS VAN PRAXIS wel veranderen in DE SLOPERS VAN PRAXIS.

myka
    Ik ben nu helemaal overtuigd, dat Praxis geen zier geeft om hun klanten en het hun zuiver om financieel gewin gaat.

Ook een klacht indienen over Praxis?