Klacht Praxis: Praxis website in gebreken bij levering Shop-Vac stofzuiger

M Honkoop

Shop-Vac stofzuiger besteld op de website op 30 november. De levertijd volgens de website: 2/4 werkdagen.
Geen reactie gehad dat mijn bestelling is ontvangen en/of betaald is.
Op de 1ste van december heb ik gebeld of alles goed was gegaan. Hierover zou ik bericht krijgen in de mail.
De 2de van december krijg ik een mail dat mijn bestelling onderweg is zonder tracking nr.
Toen heb ik op de 8ste nog een keer gebeld omdat ik niks heb ontvangen. Praxis ging een bericht sturen naar de leverancier. Geen bericht tot op heden ontvangen. Dit zelfde heb ik op de 12de gedaan en vandaag, de 14de. Elke keer het zelfde verhaal over dat ze een bericht dturen naar de leverancier en dat ik dan terug koppeling krijg. Vandaag aangegeven dat ze maar de leverancier moeten gaan bellen als die geen response geeft op hun berichten. Maar dat kan niet.

Ik wil mijn stofzuiger ontvangen en duidelijkheid over mijn bestelling

Praxis
    Beste heer Honkoop,

Dank voor uw bericht.

het bestelde product betreft een product dat rechtstreeks door een externe leverancier van ons aan u geleverd behoort te worden. Onze winkels hebben dit product niet in hun assortiment. Zodoende kunnen onze winkels en daarmee onze magazijnen geen oplossing bieden bij de leveringsproblemen van deze bestelling.

Meer informatie betreffende de status van levering van uw bestelling, dienen wij zodoende bij deze externe leverancier op te vragen. Dit is de verklaring dat er steeds met deze externe partij moet worden geschakeld.

Wij hebben uw leveringsvraag opnieuw doorgezet naar de verantwoordelijke leverancier. Zodra wij een inhoudelijke reactie hebben, krijgt u een terugkoppeling per e-mail.

Onze excuses voor de leveringsvertraging van uw bestelling.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Praxis Klantenservice

Kijk ook eens bij onze online deals

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Praxis?