Klacht Praxis: Schandalig..na maand nog geen reactie op defect artikel

Jeske79

Al vanaf 22 januari bezig met klacht over kruiwagen. Steeds o sorry druk, o sorry Corona.. o sorry WEER andere smoes!!!! Via klacht.nl nemen ze de klacht niet in behandeling, dus dan maar via de officiële weg. Op 18 febr bijna maand later geef ik aan dat ik een klacht in ga dienen en nog steeds hoor ik niks. Bij deze dus een officiële klacht, want ik vind niet dat je zo met klanten om kunt gaan die met een defect artikel contact opnemen en vervolgens van niemand iets terug horen.

Overzicht:

19e kruiwagen gehaald Raamsdonksveer

22e gemaild met klacht over kruiwagen

29e gemaild

9 febr gemaild

18 febr gemaild....en nog steeds niks vernomen. Beetje schandalig ondertussen he!!!! Ik denk niet meer dat ik in de toekomst mijn spullen nog bij jullie haal. NIET KLANTVRIENDELIJK!!!

Nieuwe band en excuses maar dan zonder een smoes erachter te plakken.

Jeske79
    We wachten nog steeds op de klantvriendelijkheid van de Praxis om te reageren op een klacht. Ik wacht nog even netjes af en daarna zal daarna mijn klacht neerleggen bij het sbs6 programma 'wordt u al geholpen' van meester Visser. Misschien dat er dan wel de beschaving is om i.i.g. een reactie te geven! Zo te zien aan de beoordelingen over Praxis ben ik niet de enige !!!
    Jeske79
    Tja, Praxis zorgt er zelf wel voor dat de klanten afnemen. Ze bewijzen maar weer eens hoe ze met klanten en klachten omgaan. Als je niet eens de beschaving hebt om te reageren. Ik koop daar in ieder geval nooit meer iets! Ik zal ze binnenkort eens bellen, dan moeten ze wel praten. En ik leg het zoals ik al eerder aangaf bij de rijdende rechter neer.
    Jeske79
    Pompidompidom....en we wachten nog steeds!
    Jeske79
    Nog steeds maanden later geen reactie gekregen op mijn klacht!

Jeske79
Niks gehoord van ze. Zegt genoeg toch!!!

Ook een klacht indienen over Praxis?