Klacht Praxis: Sencys rolgordijnen

Wolthuis

Hallo, nou wij hebben in 2014 roljaloezien gekocht van het merk sencys. De dag en nacht of ook wel genaamd de duo gordijnen. Nu willen wij nog geen halfjaar later nog 2rolgordijnen bij aanschaffen en heeft praxis besloten gewoon een andere leverancier te nemen. Alles leuk en aardig maar deze fabrikant heeft een ander ophang systeem en totaal andere kleuren. Het. Komt op nog geen 2meter afstand Vd andere te hangen dus een andere kleur is heen optie. Wij vinden het zeer maar dan ook ontzettend klantonvriendelijkheid dat dit voor ons niet meer besteld kan worden. Die rolgordijnen hebben 3 jaar garantie. Hoe zit het dan als deze kapot gaan en nieuwe nodig zijn? Dan krijgt u gewoon een andere kleur? Dit kan de praxis toch niet menen? Nou vanmiddag 3 winkels af gegaan en nog nooit in mijn leven in elke winkel zo laconiek geholpen! Het Intresseerd ze niet dat een klant voor 600 euro roljaloezien heeft gekocht en dit dan nu maar mag gaan veranderen?ik zal nooit meer wat kopen bij de praxis.

In ieder geval de moeite nemen het op te zoeken en het nog willen bestellen voor de klant. Ze gaan immers in eigen huizen dit ook niet accepteren alles in verschillende ophangsystemen en kleuren toch?

Praxis
    Beste meneer, mevrouw Wolthuis,Bedankt voor uw bericht.
    Wilt u een e-mail bericht sturen naar klachten.consument.via.internet@praxis.nl , TAV 150410-000291 , Ik zal u dan de informatie verstrekken.Met vriendelijke groet,
    Praxis Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Praxis?