Klacht Praxis: tegels niet meer leverbaar

M-S

We zijn bezig om onze douche compleet in te richten in een "karakterstieke" douche.
Na maandenlang zoeken hebben we de tegels gevonden bij Praxis!!
Nu zijn we sindskort begonnen met tegelen ,, na het voorwerk wat al maanden duurt eindelijk een begin in zicht,, alles uitproberen een randje, geen randje...
Half betegelen of helemaal, al met al dus uren weken aan het kijken wat we allemaal willen.
We zijn er helemaal uit , de tegels en de lijsten alles bij praxis,, Super zou je zeggen.
En nu ook veel kortingen dus maar een beetje inslaan, het zijn kleine tegels dus een doosje is zo weg,,,
Dus alvast maar in het voren bestellen incl korting,,, vorige week ophalen want we kregen een sms bericht,, en wat blijkt zijn de tegels een andere kleur,, andere doos veel lichter van kleur en de douche is inmiddels voor de helft betegeld :(
De medewerker kon hier ook weinig aan doen,,, maar zag duidelijk dat het niet dezelfde kleur was,,, en nu???????????

Ja het mooiste zou zijn dat alle filialen kijken of ze deze doosjes nog hebben.
Zodat we alsnog de hele douche kunnen betegelen.
Aangezien we nog niet weten hoeveel we exact nodig hebben, dit uitrekenen en wat we teveel hebben het weer retour kan.
Het gaat om de vierkante dozen , niet de langwerpige want die zijn veel lichter en het verschil zie je duidelijk!!!

Wij vinden dat Praxis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Praxis?