Klacht Praxis: Telefoonhoorn naast de telefoon leggen niet bereikbaar!

Klachtnummer
# 440386
Gebruiker
Annemieke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb wat besteld zou vandaag binnen komen is vanochtend tegen mij gezegt en nu zegt iemand anders dat het niet zo is, is pas volgende week hiervoor moest ik nog een extra een keer rijden want ze nemen de telefoon niet op vroeg waarom dat was, kreeg als antwoord we worden te vaak gebeld dus leggen we de hoorn ernaast. Ik vind dit niet echt klant vriendelijk ik kom dus ook nooit meer bij de praxis.

De oplossing

Ze willen dat mensen thuis blijven ivm met carona dan is het handig dat ze wel de tel opnemen en ik wil eerlijk behandeld worden niet eerst zeggen hij komt vandaag en daarna is het van komt volgende week.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Praxis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen