Klacht Praxis: volledig betaalde bestelling ruim voor de lockdown nu niet te leveren geen geld terug.

Klachtnummer
# 511248
Gebruiker
Ralf
Datum
2 reacties

Details

De klacht

op 4 december artikelen besteld in de winkel en via pin betaling volledig betaald.
De bestelling zou met een paar dagen geleverd worden, echter is dat niet gebeurd, op dinsdag 15 December is de huidige lockdown actief geworden, na 4 x gebeld te hebben met het filiaal krijg ik het antwoord dat de leverancier van dit product ook gesloten is.
Het geld terug storten is niet mogelijk krijg ik als antwoord en moet maar wachten tot de lockdown voorbij is, niemand kan mij vertellen hoelang dit nog duurt en zit al langer dan een maand te wachten.
Hoe is het mogelijk dat in deze tijd het bedrag niet terug gestort kan worden? Ook de klantenservice van de Praxis kan niets voor mij betekenen.

De oplossing

Mijn geld terug stort.

2 reacties

  1. Auteur
    Ralf
    Datum
    Totaal geen reactie.
    Dit zegt een hoop over de praxis.
  2. Auteur
    Ralf
    Datum
    Bijna 3 maanden verder en nog helemaal niets.
    Praxis, iets in de winkel bestellen, kan het leveren en krijg gewoon geen geld terug.
    Hoe is dit mogelijk.

Ook een klacht indienen over Praxis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen