Klacht Praxis: Voor altijd wachten op artikelen die maar niet geleverd worden

Beyhan Ozel

Wij hebben op 17/04/2017 in het Praxis filiaal in Zoetermeer bad meubels (FIESTA BADMEUBEL en FIESTA KOLOMKAST) besteld. We zijn speciaal naar Zoetermeer gegaan, omdat op internet stond dat alleen daar de artikelen op voorraad waren. Ons werd toen verteld dat dit niet zo was, en de bestelde artikelen binnen twee weken zouden komen.

Gedurende die twee weken hebben we de badkamer (inclusief toilet) verbouwd, hierbij hebben we rekening gehouden met de bestelde meubels, waardoor alles op maat is gedaan.

Na twee weken hebben we gebeld om te vragen of de artikelen binnen waren, maar die waren er nog niet. Dit werd uitgesteld met twee weken. Een andere optie was niet mogelijk, omdat de badkamer al af was en alles was afgesteld op de meubels die nog moesten komen.

We hebben weer twee weken gewacht, onder andere meerdere keren gebeld en zijn twee keer langs geweest, echter waren de artikelen weer niet binnen.

Dit is in totaal drie keer gebeurd, met een tijdsspan van 7 weken. Toen de artikelen er weer niet waren zijn we nogmaals langs geweest, toen kregen we te horen dat we nog een week moesten wachten. Dit was voor ons de druppel waardoor we besloten om de bestelling te annuleren.

Wij zijn heel erg teleurgesteld in jullie, vooral ook omdat onze badkamer verbouwd was naar de afmetingen van de bestelde artikelen, maar ook omdat we voor niets 7 weken zonder badkamer hebben gezeten.

Het gekke van het verhaal is dat in dezelfde week dat wij de bestelling hebben geannuleerd er een folder binnen kwam van de Praxis waarin de meubels waar wij 7+ weken op moesten wachten opeens in de aanbieding waren, en de vraag is hoe dat dan opeens daarin kan staan terwijl het al 2 maanden niet op voorraad is.

Op zijn minst excuses en de volgende keer wat meer respect.

Beyhan Ozel
    ondertussen nog steeds geen reactie ontvangen......

Ook een klacht indienen over Praxis?