Klacht Praxis: Waardeloze klantenservice

Gedupeerde

Ik heb een bestelling geplaatst en natuurlijk betaald, kwam er achter dat ik de verkeerde kleur had besteld. Gelijk gebeld of het gewijzigd kon worden krijg ik iemand aan de lijn die zo dom was. Ze gaf aan dat ik de bestelling dan maar online moest annuleren. Ze wist niet hoe het anders moest. Ik baalde als een stekker. Heb wel bijna 700 euro betaald en na een paar emails naar de klantenservice die aangeven binnen een dag te reageren geen reactie ontvangen. Ik wil nu weten waar ik aan toe ben en wil anders per direct binnen 2 dagen mijn geld terug zoals zij adverteren.

Of mijn bestelling aangepast in de juiste kleur en dan ook leveren zoals het aangegeven is of binnen 2 dagen mijn geld terug op mijn rekening zoals zij hier mee adverteren en mijn bestelling annuleren!

Gedupeerde
    Nog steeds niet mijn geld ontvangen, dus niet opgelost. Meerdere malen gemaild en gebeld. Beloven van alles, maar komen niets na.
    Ben erg boos. Wil nu niet eens de juiste kleur, alleen mijn geld deze week nog terug!!!

Gedupeerde
Nog steeds geen geld terug.

Ook een klacht indienen over Praxis?