Klacht Praxis: Waardeloze klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 522162
Gebruiker
Gedupeerde
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaatst en natuurlijk betaald, kwam er achter dat ik de verkeerde kleur had besteld. Gelijk gebeld of het gewijzigd kon worden krijg ik iemand aan de lijn die zo dom was. Ze gaf aan dat ik de bestelling dan maar online moest annuleren. Ze wist niet hoe het anders moest. Ik baalde als een stekker. Heb wel bijna 700 euro betaald en na een paar emails naar de klantenservice die aangeven binnen een dag te reageren geen reactie ontvangen. Ik wil nu weten waar ik aan toe ben en wil anders per direct binnen 2 dagen mijn geld terug zoals zij adverteren.

De oplossing

Of mijn bestelling aangepast in de juiste kleur en dan ook leveren zoals het aangegeven is of binnen 2 dagen mijn geld terug op mijn rekening zoals zij hier mee adverteren en mijn bestelling annuleren!

1 reactie

  1. Auteur
    Gedupeerde
    Datum
    Nog steeds niet mijn geld ontvangen, dus niet opgelost. Meerdere malen gemaild en gebeld. Beloven van alles, maar komen niets na.
    Ben erg boos. Wil nu niet eens de juiste kleur, alleen mijn geld deze week nog terug!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gedupeerde
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds geen geld terug.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Praxis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen