Klacht Praxis: Wicker loungeset na drie jaar Al defect.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 378325
Gebruiker
J.H.M. van Aalst
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na bijna 4 jaar van minimaal gebruikt is mijn bij Praxis aangeschaft zijn van mijn wicker tuin loungeset op belangrijke plaasten de wickerstrings gebroken. Hier door is de set niet meer normaal te gebruiken. Deze korte levensduur verwacht je niet van een set met een verkoopprijs van 1099 euro. De garantietermijn welke Praxis handteerd is 2 jaar. Maar hoe zit het met de fabrieksgarantie. Is deze niet langer?

De oplossing

Vervanging, Reparatie, schadeloosstelling.

1 reactie

  1. Auteur
    J.H.M. van Aalst
    Datum
    Helaas nog geen enkele reactie van Praxis mogen ontvangen. Niet echt klantvriendelijk. Dus zo gaat een groot bedrijf om met zijn klanten. Begrijp nu ook de zeer lage ratings qua hun klantenservice.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.H.M. van Aalst
Datum
Uiteindelijke oplossing
Praxis heeft niet de moeite genomen om contact met mij op te nemen. Klantenservice van wel een zeer laag niveau. Op een schaal van 1 tot 10 zou ik een - 1geven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Praxis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen