Klacht Praxisdienst.nl: Praxis Klantenservice zonder echte service.

Klachtnummer
# 458559
Gebruiker
Rsd-Online
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb via praxis.nl een Elephant tuinscherm Timber douglas recht 180x180cm gekocht, bij de specificaties op praxis.nl staat dat deze geïmpregneerd is, maar blijkt na niet het geval te zijn, de tuinschermen zijn nl niet geïmpregneerd. Navraag bij de praxis in mijn woonplaats bevestigd dit.
Dus ik wil deze koop retourneren en mijn aankoop + verzendkosten terug. Dit heb ik 18 juni bij de Klantenservices van de Praxis aangemeld en daar is een dossier nummer van gemaakt. Hier heb ik tot op heden d.d. 29 juni nog geen reactie op gehad. Bij tussentijds telefonisch contact was eerste het antwoord binnen 2 werkdagen krijgt u een reactie, daarna na 5 werkdagen krijgt een reactie en nu zijn er inmiddels 7 werkdagen (excl za/zo) verstreken en nog steeds geen reactie.
Kortom ik zit met 3 tuinschermen die in de weg staan, ik kan tot dit netjes is afgehandeld geen ander scherm en de planning thuis loopt in het honderd qua werkzaamheden in de tuin (sier bestrating, plaatsen hout chalet).

De oplossing

Ik ben tevreden wanneer de schutting is opgehaald en ik de aankoop + bezorgkosten terug heb ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Praxisdienst.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Praxisdienst.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen