Klacht Premium CBD Shop: Verschrikkelijk veel spam!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 380234
Gebruiker
B. Rijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik word doodgegooid met spam e-mails, denk dat ik de afgelopen 3 dagen wel 30 mails heb ontvangen, ondanks dat ik me nu al meerdere malen heb afgemeld voor die mailinglist. STOP MET DIE SPAM!!! Als ik het wil gebruiken zoek ik het zelf wel op via internet.

De oplossing

Stop met die spam mails en haal je lijsten weg bij die verzenders.

1 reactie

  1. Auteur
    Premium CBD Shop
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Er is in de e-mails een link met afmeld mogelijkheid. Deze kunt u aanklikken.

    Ons bedrijf verstuurt zelf geen mailings aan niet-klanten en wegens het ontbreken van de e-mail waar u op doelt, is het voor ons niet mogelijk de afzender voor u te benaderen. Met andere woorden, wij zijn niet diegene van wie u de e-mail heeft ontvangen. Wel ontvangen wij graag de mail welke u als SPAM benoemt als doorgestuurde e-mail, zodat wij ook actie kunnen nemen.

    Het bedrijf dat u de mailing heeft gestuurd, zal ongetwijfeld over uw gegevens beschikken in haar database. Wij raden u daarom aan om uw verzoek tot dit bedrijf te richten, zodat zij uw verzoek in behandeling kunnen nemen en eventueel honoreren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. Rijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Die afmelding heb ik al meerdere malen gedaan zoals u had kunnen lezen in mijn klacht. Daarnaast kunt u terdege wel iets aan die mailings doen, daar u gegevens heeft uitgestuurd. Dit is ook niet de eerste klacht die u erover krijgt, dus ook niets nieuws.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Premium CBD Shop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen