Klacht Premium CBD Shop: Zieke en pijn lijdende patiënten in financiële val gelokt!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 318543
Gebruiker
mikkel1967
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dit bedrijf verleidt mensen tot het kopen van CBD olie via bedrieglijke info in advertentie, banners en op internet.De indruk wordt duidelijk gewekt dat het aanvragen van een zgn. "probeer"pakket kennis kunt maken met CBD olie.Niets is minder waar! Als je een probeerpakket via internet besteld dan wordt er door post nl. een pakketje afgeleverd met een flesje CBD olie waarvoor je na later blijkt dat het een ordinaire bestelling is die €69.95 kost. Om te proberen maak je als argeloze klant het flesje open en dan is het voor de afzender BINGO! Terug sturen kan niet meer; dat is alleen mogelijk door op eigen kosten het ongeopende flesje te retourneren. Binnen enkele dagen krijg je de rekening via Afterpay gepresenteerd. Protesteren helpt niet!

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Premium CBD Shop
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Op onze website www.premiumcbd.shop kunt u onze producten zien. Daar ziet u ook dat er geen gratis producten van ons uit worden aangeboden. De klant heeft twee maal telefonisch contact opgenomen en aangegeven dat hij/zij alleen maar gratis dingen wilt proberen. Wij hebben uitleg gegeven dat wij geen gratis producten hebben. We hebben de klant tijdig gewezen op onze voorwaarden en retourbeleid, wat op onze website vermeld staat. Retourneren kan overeenkomstig onze voorwaarden: binnen 14 dagen na ontvangst mits het product ongeopend en ongebruikt is. Helaas heeft de klant niet aan deze voorwaarden voldaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mikkel1967
Datum
Uiteindelijke oplossing
Duidelijk aangeven dat een probeer bestelling betaald moet worden! !
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Premium CBD Shop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen