Klacht Premium Kiosk (uitgeschreven uit het handelsregister): Premium kiosk

Nephew

bij premium kiosk in 2017 op aanbod ingegaan, binnen de gestelde termijn geannuleerd.
Pakket niet ontvangen.
Vandaag incassobureau aan de lijn, welke aangeeft dat pakket ontvangen is en er 3 x een herinnering is gestuurd. Kereltje gaat op een onbehoorlijke manier tegen mij praten en probeert me onwaarheden te laten uitspreken en me zodoende vast te zetten.
Zowel premium kiosk neigt naar oplichting en ook het incassobureau komt niet echt professioneel over.

Af van de betaling

Wij vinden dat Premium Kiosk (uitgeschreven uit het handelsregister) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

nog geen reactie
    Premium Kiosk
    Geachte heer/mevrouw M.A.C. Neve,

In antwoord op uw klacht dat u op agressieve wijze benaderd bent door een Incassobureau, dat stelt namens PremiumKiosk een openstaand bedrag, vermeerderd met een hoge opslag voor incassokosten, per direct op te eisen, willen wij duidelijk stellen dat dit beslist niet in opdracht van PremiumKiosk is gebeurd.

PremiumKiosk is ruim 1 jaar geleden gestopt met al haar activiteiten.

Wij betreuren het ten zeerste dat u op deze wijze wordt lastig gevallen door dit (malafide) Incassobureau en adviseren u om ABSOLUUT NIET te betalen.

PremiumKiosk
    Nephew
    Ik ging al van zo iets uit, en heb dat heerschap dan ook duidelijk gemaakt niet te betalen.

Ook een klacht indienen over Premium Kiosk (uitgeschreven uit het handelsregister)?