Klacht Premium Kiosk: Afspraak komt niet overeen met wat ik krijg

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 250088
Gebruiker
sabine345
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen waar voor geld. Ben telefonisch benaderd door u voor een gratis reis keuze uit 3 landen. Toen we wilden reserveren deed de site het niet na bllen kregen wij een andere site toegewezen na dagen te proberen een hotel tekiezen leek dit niet mogelijk dus weer bellen, ook zeer slecht bereikbaar! Daat kregen wij te horen dat het hotel word toegewezen door jullie en dit pas na enige dagen voor vertrek zullen doorkrijgen! Dit was ons niet verteld en is ook op de sites niet terug te vinden!

De oplossing

opzeggen lidmaatschap en geld terug

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sabine345
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Premium Kiosk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen