Klacht Premium Kiosk: Geen schriftelijke overeenkomst

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 273845
Gebruiker
Verseveld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tijdens mijn werk werd ik overvallen met een telefoontje van Premiumkiosk dat ik een reis had gewonnen en met hun kaart kon ik korting krijgen bij vele restaurants en hotels. Klonk goed omdat ik veel op reis was maar na het ontvangen van de kaart toch maar terug gestuurd en gemailt dat ik vanaf zag. Volgens hun werkte dat niet zo want je bent telefonisch akkoord gegaan met hun voorwaarden. Zolang er geen schrijftelijke overeenkomst is mogen ze geen geld afschrijven en incassos sturen. Blijkbaar checken ze hun geretourneerde post niet.

De oplossing

Geld terug

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Verseveld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Premium Kiosk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen