Opgelost door Premium Kiosk: Ik wil van mijn abonnement af (wat ik niet eens geactiveerd heb)

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 255993
Gebruiker
Arjan88
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Premiumkiosk hebben mij gebeld met een actie.
Ik kreeg 14 dagen de tijd om te beslissen of ik de actie wilde of niet.
Omdat ik het erg druk had dacht ik waarom ook niet, laat maar komen en dan kijk ik er thuis wel naar.
Toen ik het eenmaal binnen kreeg heb ik de envelop geopend en zag al snel dat de actie niks voor mij was en heb toen de envelop retour gestuurd.
Dit moest ik ook doen om van de actie af te zien.

Nu blijft Premiumkiosk volhouden dat ze nooit wat hebben ontvangen en ik dus akkoord ben gegaan.
Ik heb al aangegeven dat ik niet eens heb gekeken op internet naar de actie's en dat ik ook nooit heb ingelogd wat dus nog meer bewijst dat ik geen spullen meer van hun heb.
We zitten inmiddels in 2017 dus hun kunnen dat zeker weten nakijken.
Ze weigeren om het abonnement stop te zetten.
Ik heb ook aangegeven dat als ze mij niet vertrouwen en hun de envelop kwijt zijn om de code of het account dat erbij hoorden te blokkeren zodat ze ook zeker weten dat ik er niet alsnog stiekem gebruik van ga maken maar ook dat weigeren ze.
Wel zijn ze bereid dat als ik betaal de code opnieuw te sturen.
Maar ik heb niet voor niks alles terug gestuurd dus wil het ook niet.
Dit noem ik geen oplossing maar via een andere weg alsnog je abonnement door te drukken.

Kortom het bedrijf wil niks voor je doen en denken alleen maar aan het geld.
Inmiddels heb ik zelfs een brief gekregen van CIB (incasso bureau) maar ik weiger ook maar iets te betalen voor iets wat ik niet heb.

De oplossing

Ik wil gewoon van het abonnement af (wat ik niet eens geactiveerd heb eigenlijk).
Zo moeilijk is het niet om eventueel alles te blokkeren indien ze mij niet vertrouwen.

3 reacties

  1. Auteur
    Premium Kiosk
    Datum
    Geachte heer Bouckaert,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en komen er op korte termijn op terug.

    Met vriendelijke groet,

    PremiumKiosk
  2. Auteur
    Arjan88
    Datum
    Tot op heden nog geen reactie gehad maar ook niks meer gehoord van het incassobureau. Is het opgelost of krijg ik dadelijk weer onverwachts bericht?

    Met vriendelijke groeten,

    Arjan Bouckaert
  3. Auteur
    Premium Kiosk
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Bouckaert,

    In vervolg op ons telefonisch contact bevestigen wij hierbij dat uw klacht is opgelost.

    Wij zullen dit ook in separate e-mail aan u bevestigen.

    Met vriendelijke groet,

    PremiumKiosk

    Rob de Jong

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arjan88
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na vele e-mails wilde ze niks doen maar toen ik hier een klacht plaatste hebben ze toegegeven dat ze envelop wel hadden ontvangen (volgens hun te laat) terwijl ze vlak voor deze klacht nog beweerde dat ze hem niet hadden. Maar uiteindelijk boden ze de oplossing om alles kosteloos te annuleren. Dus het is nu naar mijn tevredenheid opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Premium Kiosk?