Klacht Premium Kiosk: Incassobureau oplichting

Floor#19

Beste premium kiosk,
Ik ben zojuist gebeld door Con Jansen BV Incassobureau +31 85 732 59 95. De meneer vertelt mij dat ik een rekening open heb staan van Premium kiosk. Deze zouden ze september 2018 binnen gehad hebben omdat ik een vliegreis naar het buitenland check van premium kiosk niet binnen de 14dagen bedenktijd terug gestuurd zou hebben (wat ik overigens wel gedaan heb). Zelf heb ik helaas geen bewijs hiervan omdat dit in april 2017 plaats heeft gevonden. Er werd mij wel de opnameband tentoongesteld waarop ik dus toestond dat Premium kiosk dit mij mocht sturen. Nu vertelde ze mij dat er een mail naar mij gestuurd wordt met de betaling gegevens van hun en dat als ik het vandaag doe ik €30 korting krijg omdat er dan geen administratie kosten bij zouden komen waardoor het dan op €209 zou uitkomen. Ik heb het idee dat ik opgelicht word omdat ik nooit ook maar iets van Premium kiosk hierover gehoord heb.

Een uitleg hierover, of bevestiging van deze opdracht naar Con Jansen BV.

Premium Kiosk
    Geachte heer/mevrouw van Kuijk,

In antwoord op uw klacht dat u benaderd bent door incassobureau Con Jansen BV, dat stelt namens PremiumKiosk een openstaand bedrag, vermeerderd met een zeer hoge opslag voor incassokosten, per direct op te eisen, willen wij duidelijk stellen dat dit beslist niet in opdracht van PremiumKiosk is gebeurd.

PremiumKiosk is ruim 1 1/2 jaar geleden gestopt met al haar activiteiten.

Wij betreuren het ten zeerste dat u op deze wijze bent lastig gevallen door dit (malafide) Incassobureau.

PremiumKiosk

Ook een klacht indienen over Premium Kiosk?