Klacht Premium Kiosk: Niet eens met de gang van zaken..

AB58

Zojuist door pay-care benadert omdat ik in gebreke ben gebleven met betaling voor een openstaand bedrag van 210 euro..
Ik heb het bandje teruggeluisterd en ik ben akkoord gegaan dat premiumkiosk diner en hotelbonnen aan mij zouden verkopen voor een bedrag van € 29.90 op 12 mei 2017.
Premium zou het geld van mijn rekening halen maar dat is nooit gebeurd. Ook nooit meer wat van hun vernomen....tot vandaag.
De telefoniste vertelde mij dat premiumkiosk het bedrag niet van mijn rekening konden halen of teruggestort was. Ik heb alle bankzaken nagekeken, er stond genoeg op de rekening en zelfs maanden erna ook. Zij schijnen ook herhalingsnotas gestuurd te hebben, emails e.d.
U begrijpt het al...nooit gekregen en dat kan ik weerleggen want ik bewaar altijd alles.Ook de bank kan geen betaalopdracht of stornering vinden.
Nu zegt pay-care dat het naar de rechtbank gaat.
Graag zou ik verzendopdrachten en leveringsbewijzen willen zien van premiumkiosk want dit klopt van geen kanten.

Ik ben best bereid om 29,90 te betalen voor diner en hotelbon maar dan moet men het wel afschrijven en leveren. Daar heb ik immers toen voor toegestemd. Graag dossier bij pay-care sluiten.

Premium Kiosk
    Geachte heer/mevrouw Bekker,

In antwoord op uw klacht dat u benaderd bent door Incassobureau Pay Care, dat stelt namens PremiumKiosk een openstaand bedrag, vermeerderd met een hoge opslag voor incassokosten, per direct op te eisen, willen wij duidelijk stellen dat dit beslist niet in opdracht van PremiumKiosk is gebeurd.

PremiumKiosk is ruim 1 jaar geleden gestopt met al haar activiteiten.

Wij betreuren het ten zeerste dat u op deze wijze wordt lastig gevallen door dit (malafide) Incassobureau en adviseren u om ABSOLUUT NIET te betalen.

PremiumKiosk

Ook een klacht indienen over Premium Kiosk?