Klacht Premium Kiosk: Niet eens met de gang van zaken..
Details
De klacht
Zojuist door pay-care benadert omdat ik in gebreke ben gebleven met betaling voor een openstaand bedrag van 210 euro..Ik heb het bandje teruggeluisterd en ik ben akkoord gegaan dat premiumkiosk diner en hotelbonnen aan mij zouden verkopen voor een bedrag van € 29.90 op 12 mei 2017.
Premium zou het geld van mijn rekening halen maar dat is nooit gebeurd. Ook nooit meer wat van hun vernomen....tot vandaag.
De telefoniste vertelde mij dat premiumkiosk het bedrag niet van mijn rekening konden halen of teruggestort was. Ik heb alle bankzaken nagekeken, er stond genoeg op de rekening en zelfs maanden erna ook. Zij schijnen ook herhalingsnotas gestuurd te hebben, emails e.d.
U begrijpt het al...nooit gekregen en dat kan ik weerleggen want ik bewaar altijd alles.Ook de bank kan geen betaalopdracht of stornering vinden.
Nu zegt pay-care dat het naar de rechtbank gaat.
Graag zou ik verzendopdrachten en leveringsbewijzen willen zien van premiumkiosk want dit klopt van geen kanten.
De oplossing
Ik ben best bereid om 29,90 te betalen voor diner en hotelbon maar dan moet men het wel afschrijven en leveren. Daar heb ik immers toen voor toegestemd. Graag dossier bij pay-care sluiten.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.