Klacht Premium Kiosk: Onterecht geld eisen

timo

Premium Kiosk heeft me benaderd een aanbod via de mail te sturen. Hier moest ik een reactie op geven. De mail heb ik nooit gezien en dus ook niet op kunnen reageren. Nu sturen hun rekeningen en aanmaningen voor iets wat ik nooit heb ontvangen of heb geactiveerd. Na contact met hun klantenservice meldden hun dat ik iets per post zou moeten hebben ontvangen. Ik heb niks gekregen dus ik ga hier ook niks voor betalen. Ze kunnen mij ook niet zwart op wit bewijzen dat ik ergens mee akkoord ben gegaan door middel van een handtekening. Ik wil dat die oplichters stoppen met mensen leugens te vertellen en hierna gewoon geld te gaan eisen voor iets waar nooit een wettelijk akkoord voor is gegeven.

Stoppen met onterecht geld vragen

timo
    Het is heel mooi dat ze nog 6 dagen de tijd hebben maar nu hebben ze het doorgezet naar de Nederlandse incasso centrale. Die doen er nog een keer een schepje bovenop en willen €141,- van me hebben voor iets wat ik nooit gekregen heb. Ook is het triest dat als je contact probeert te maken ze je gewoon een half uur in de wacht laten staan. Je krijgt dus geen contact met hun. Ik hoop nu echt dat deze onzin snel gaat stoppen. Ik hoef geen incasso dreigingen via de mail.
    Premium Kiosk

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij hebben inmiddels de voicelog van het telefoongesprek opgevraagd en zullen naar aanleiding daarvan contact met u opnemen.

PremiumKiosk

Rob de Jong
    timo
    Hallo, ik meld nogmaals dat ik niks heb ontvangen! Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb besteld of gehad. Ik heb vaak gevraagd mij te laten zien waar ik heb getekend voor een overeenkomst maar ik hoor van jullie niks. Het enige wat jullie kunnen is via verschillende zogenaamde incassobureau s incasso s laten sturen met verschillende bedragen. Jullie sturen dat jullie mij willen dagvaarden per mail en brief, en ik stem hier mee in. bewijs maar wat ik heb getekend!

Ook een klacht indienen over Premium Kiosk?