Opgelost door Premium Kiosk: Onterechte beschuldiging van wanbetaling

Elisabeth1

Ook ik ben benaderd door een incassobureau in opdracht van Premiumkiosk. Volgens dit bureau moest ik ruim € 500,00 betalen over een bestelling van 2 jaar geleden. Op mijn antwoord dat ik dat toen gelijk retour heb gezonden kreeg ik als antwoord dat het bedrijf niets heeft ontvangen. Ik zou door het bedrijf diverse malen gemaild of gebeld zijn, maar ik heb nooit iets gezien of gehoord. Via de post al helemaal niet. Er werd gelijk gedreigd met een rechtszaak. Ik heb gevraagd om de mails etc naar mij toe te sturen als bewijs. Volgens de man aan van het incassobureau zou hij aan Premiumkiosk doorgeven dat ik niet wenste te betalen en wederom dreigde hij met een rechtszaak. Ik voelde me geheel overdonderd door dit hele verhaal. Op internet gezocht naar dit bedrijf en zie dat er meer mensen dezelfde ervaring hebben. Wat moet ik nu doen?

Wat moet ik doen met dit telefoontje?

Premium Kiosk
    Geachte heer/mevrouw Gerrits,

In antwoord op uw klacht dat u op zeer agressieve wijze benaderd bent door een incassobureau, dat stelt namens PremiumKiosk een openstaand bedrag, vermeerderd met een hoge opslag voor incassokosten, per direct op te eisen, willen wij duidelijk stellen dat dit beslist niet in opdracht van PremiumKiosk is gebeurd.

PremiumKiosk is 1 1/2 jaar geleden gestopt met al haar activiteiten.

Wij betreuren het ten zeerste dat u op deze wijze bent lastig gevallen door dit (malafide) Incassobureau en adviseren U dan ook om ABSOLUUT niet te betalen.

PremiumKiosk.
    Premium Kiosk
    Geachte heer/mevrouw Gerrits,

PremiumKiosk is 1 1/2 jaar geleden gestopt met al haar activiteiten.

PremiumKiosk.

Elisabeth1
Uiteindelijke oplossing Niet ingaan op de dreigementen, het bedrijf heeft geen opdracht gegeven en heeft er niets mee te maken.