Klacht Premium Kiosk: opgelicht voelen, gezien de reacties van vele andere

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 255632
Gebruiker
hp uit V
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zie klacht van de heer T. de Waal op 9 januari. Gezien uw reactie op de klacht op 13 januari, dat de heer de Waal niks hoeft op te sturen ga ik ervan uit dat ik ook niks op hoef te sturen en dat mijn gegevens uit het uw bestand worden gehaald.

Zie graag uw reactie tegemoet.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    hp uit V
    Datum
    Geen reactie. Neem dus aan dat ik uit uw systeem bent gehaald en dat ik verders niks meer van u hoor.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hp uit V
Datum
Uiteindelijke oplossing
Premium kiosk heeft toch de € 75.00 afgeschreven. Graag wil ik dat dit bedrag weer terug gestort word.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Premium Kiosk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen