Klacht Premium Kiosk: Premium Kiosk is peeu oplichterij!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 277007
Gebruiker
tristiaan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een paket aangeboden gekregen voor een reis naar Dubai, Toscane of Tutkije. We kozen voor Toscane maar alles, overaal was al volgeboekt.
er is aangeboden om naar Cyprus te gaan.
We hebben in een keer een bedrag van €656,00 over moeten maken. Dat hebben we ook gedaan. 10 dagen vóór het vertrekdatum zouden we alle reisinformatoe toegezonden zouden krijgen aangezien het nog niet duidelijk was met welke vliegmaatschappij we zouden vliegen. 10 dagen vóór de aangekondigde vertrekdatum hadden we nogsteeds niks gehoord.
We hebben met vontactopgenomen met de opgegeven telefoonnummer.

Er werd dan heel simpel gezegd dat het geannuleerd zonder enige verklaring of reden. Er zou een mail gestuurd zijn naar ons en als wij het mail niet ontvangen hadden, dan zouden we in de map van 'junk mail' moeten gaan kijken. Want dat zou heel normaal zijn en 'iedereen checkt de junk mail meerdere keren per dag'. 'Een andere reis hoeft ook niet meer angeboden te worden'!!!

We mochten een rekkeningnummer doorgeven om het bedrag terug te ontvangen. Het zou wel 30 dagen duren tot het geld trug gestort kon worden.

Het is nu 30 dagen later, we hebben geen geld gehad en op geen enkel moment van de dag is het mogelijk om telefonisch contact op te nemen. Er wordt gewoon niet opgenomen. Inspreken van voicemail heeft ook geen zin want je wordt dan niet meer teruggebeld.

De oplossing

Geld terug!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tristiaan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Premium Kiosk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen