Klacht Premium Kiosk: PremiumKiosk heeft mij nooit iets geleverd maar schrijft wel kosten af van mijn rekening.

Klachtnummer
# 260515
Gebruiker
P. Wester
Datum
1 reactie

Details

De klacht

PremiumKiosk heeft mij telefonisch overgehaald om klant bij hun te worden.
Ik heb daarna nooit meer iets van hun gehoord, geen bevestigingsbrief of iets anders.
Ik heb verder niet meer gereageerd, want ik had al spijt van mijn aanmelding en de berichten over PremiumKiosk op internet gingen vrijwel altijd over oplichterij.

Totdat er een bedrag van €75 van mijn rekening werd afgeschreven. Ik heb dat teruggeboekt. En nu krijg ik een incassobureau achter mij aan. Ik beschouw mij echter al geruime tijd niet meer als klant van PremiumKiosk.

De oplossing

Ik wil met rust worden gelaten door PremiumKiosk.

1 reactie

  1. Auteur
    Premium Kiosk
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Wester,

    In vervolg op ons telefonisch onderhoud bevestigen wij hierbij dat uw klacht is afgehandeld. Wij verwijzen u verder naar de e-mail die wij u zullen sturen.

    Met vriendelijke groet,

    PremiumKIosk


    Rob de Jong

Ook een klacht indienen over Premium Kiosk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen