Opgelost door Premium Kiosk: telefonische verkoop aan iemamd die de taal niet machtig is en niets begrijpt.

Gemeent Alphen aan den Rijn

Een klant van mij, een statushouder die nog nauwelijk nederlands praat heeft ene aanmaning gekregen van Premium Kiosk. Mijnheer heeft geen idee hoe hij zich heeft aangemeld en waar het over gaat. Hij kan een bedrag van 75 euro ook helemaal niet betalen op basis van zijn toelage. Hij heeft ook geen andere papieren, kaartjes of wat dan ook. Of misschien voor reclame aangezien en weggegooid. Als er al melding was van annulering binnen 14 dagfen heeft hij dara niets van begrepen. Ik vind het schandalig dat er op zo een manier geld verdiend wordt over de rug van onschuldige en onwetende slachtoffers. Nu heeft hij ook nog eens de somatiekosten erbij gekregen. Ik vind het ook heel raar als de wet dit soort praktijken toelaat.

Annuleren van de account en facturering
Annulering van factuur 13PREMM171375122

Geachte heer Keijzer,

Wij zullen dit uitzoeken en komen er zo spoedig mogelijk op terug.

PremiumKiosk

Geachte heer Keijzer,

Wij hebben getracht u te bellen. We hebben nog iets meer informatie nodig.

We zullen u nogmaals bellen.

PremiumKIosk

Geachte mevrouw Keijzer,

In vervolg op ons telefoongesprek bevestigen wij hierbij dat de klacht is opgelost.

PremiumKiosk

Gemeent Alphen aan den Rijn
De klacht is correct behandeld en Premium Kiosk werkt er hard aan om dit soort misverstanden te voorkomen. De klant iws vrijgesteld van betaling en het contract is ingetrokken. Ze betreuren het dat dit heeft voor kunnen komen. Klant en ik zijn blij.

Ook een klacht indienen over Premium Kiosk?