Opgelost door Premium Kiosk: telefonische verkoop aan iemamd die de taal niet machtig is en niets begrijpt.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 257430
Gebruiker
Gemeent Alphen aan den Rijn
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Een klant van mij, een statushouder die nog nauwelijk nederlands praat heeft ene aanmaning gekregen van Premium Kiosk. Mijnheer heeft geen idee hoe hij zich heeft aangemeld en waar het over gaat. Hij kan een bedrag van 75 euro ook helemaal niet betalen op basis van zijn toelage. Hij heeft ook geen andere papieren, kaartjes of wat dan ook. Of misschien voor reclame aangezien en weggegooid. Als er al melding was van annulering binnen 14 dagfen heeft hij dara niets van begrepen. Ik vind het schandalig dat er op zo een manier geld verdiend wordt over de rug van onschuldige en onwetende slachtoffers. Nu heeft hij ook nog eens de somatiekosten erbij gekregen. Ik vind het ook heel raar als de wet dit soort praktijken toelaat.

De oplossing


Annuleren van de account en facturering
Annulering van factuur 13PREMM171375122

3 reacties

  1. Auteur
    Premium Kiosk
    Datum
    Geachte heer Keijzer,

    Wij zullen dit uitzoeken en komen er zo spoedig mogelijk op terug.

    Met vriendelijke groet,

    PremiumKiosk

    Rob de Jong
  2. Auteur
    Premium Kiosk
    Datum
    Geachte heer Keijzer,

    Wij hebben getracht u te bellen. We hebben nog iets meer informatie nodig.

    We zullen u nogmaals bellen.

    Met vriendelijke groet,

    PremiumKIosk

    Rob de Jong
  3. Auteur
    Premium Kiosk
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Keijzer,

    In vervolg op ons telefoongesprek bevestigen wij hierbij dat de klacht is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    PremiumKiosk

    Rob de Jong

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gemeent Alphen aan den Rijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is correct behandeld en Premium Kiosk werkt er hard aan om dit soort misverstanden te voorkomen. De klant iws vrijgesteld van betaling en het contract is ingetrokken. Ze betreuren het dat dit heeft voor kunnen komen. Klant en ik zijn blij.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Premium Kiosk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen