Klacht Premium Kiosk: Verwijderen gegevens

Atiebeersen

Ik wil dat mijn gegevens uit uw administratie worden verwijderd. Er is mijn vanochtend medegedeeld dat dit niet kan. Ik eis dat mijn gegevens inclusief rekeningnummer verwijderd worden. Graag reactie dat alles verwijderd wordt inclusief bewijs. Vr. Gr. Atie Beersen

Premium Kiosk
    Geachte mevrouw Beersen,

Begin juni bent u door ons benaderd met een aanbod voor het PremiumVakantiePakket. Dit Pakket hebben wij u medio juni doen toekomen en heeft u binnen de gestelde termijn van 2 weken aan ons teruggestuurd. Daarmee is de order geannuleerd. Uw gegevens, zoals uw rekeningnummer zullen uit ons bestand worden verwijderd.

En uw telefoonnummer hebben wij in een bestand geplaatst met niet meer te benaderen telefoonnummers.

PremiumKiosk

Ook een klacht indienen over Premium Kiosk?