Klacht Premium Kiosk: Vraag om banknummer door Premium Kiosk

Klachtnummer
# 199680
Gebruiker
wat is dat
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben door hen gebeld met de mededeling dat ik een prijs heb gewonnen en dat zij mij een pakket mogen toesturen. Dit houdt in keuze uit 3 vliegreizen. Toen ik mijn voorkeur had aangegeven vroeg mevrouw om mijn banknummer zonder IBAN. Dit wilde ik niet geven. Ik zei dat ik dat altijd nog kon aangeven als ik het pakket accepteer. Daarop deed mevrouw heel moeilijk en zei we kunnen toch niets afschrijven zonder uw toestemming?
Ik heb aangegeven dat ik daaraan twijfelde en heb gezegd dat het dan heel jammer was maar ik de reis niet zou accepteren. Is mijn angst terecht dat ze dan geld van mijn rekening af kunnen schrijven ook als ik het pakket niet accepteer?

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Premium Kiosk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen