Opgelost door PremiumBikes.nl: Premiumbikes doet alles om onder de garantie uit te komen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 427441
Gebruiker
C.N. Nahon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Premiumbikes traineert al 2 maanden de vervanging van mijn kapotte batterij. Telkens het probleem ontkennen, proberen af te wenden op ons, nu weer op Batavus. Keer op keer uitstel, smoesjes of leugens. Fiets na veel gedoe toch opgehaald, extra moeten betalen voor we 'm terug kregen (!), vervolgens teruggeleverd met nog steeds een kapotte batterij!

Nu, na excuses en de belofte een nieuwe batterij op te sturen al weer weken verder, geen batterij ontvangen en opnieuw smoesjes.

We hebben ons zeer meewerkend en geduldig getoond, alles geprobeerd om het netjes onderling te regelen, maar Premiumbikes lijkt er wel plezier in te scheppen ons tot het uiterste te drijven. Dan maar deze klacht - als eerste stap om juridische stappen te voorkomen.

De oplossing

Een nieuwe batterij van dezelfde specificaties. Excuses hebben we al gekregen.

1 reactie

  1. Auteur
    C.N. Nahon
    Datum
    Vandaag bericht gekregen dat de batterij wordt verzonden. Benieuwd of de belofte deze keer waar wordt gemaakt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.N. Nahon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nieuwe batterij ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over PremiumBikes.nl?