Klacht PremiumBikes.nl: PremiumBikes.nl komt garantieverplichting niet na

Klachtnummer
# 374914
Gebruiker
Douce France
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na anderhalf jaar normaal gebruik viel de crank met trapper spontaan van de crankas. Waarschijnlijk omdat de bout bij assemblage niet goed is vastgezet.

Nu mag ik als klant van een leverancier verwachten dat een crank niet zomaar loskomt van de as. Dit is een starre verbinding die niet aan slijtage onderhevig is.

Echter Premiumbikes ontkent enige verplichting en doet dit af met 'Op onderdelen geldt geen garantie' en ik had dit met een onderhoudsbeurt hebben kunnen voorkomen

De oplossing

Dat zij alsnog het euvel verhelpen door de benodigde onderdelen voor reparatie op te sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

PremiumBikes.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over PremiumBikes.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen