Opgelost door Premiums : Premius Mobi Onbetrouwbaar

vervangingruiten

Gisteren, 26 maart 2018 ben ik gebeld door een functionaris van Premiums Mobi in verband met mijn aanvraag voor een offerte voor het maken van een website. Ik ben enthousiast geraakt door de informatie van de functionaris van Premius Mobi. Ik ben telefonisch akkoord gegaan met het contract dat op band is opgenomen. Aangezien ik vanwege de bandopname naderhand wat ongerust ben geworden (kan worden misbruikt) heb ik even later terug gebeld met Premiums Mobi. Ik zou worden terug gebeld. Dit is tot op heden niet gebeurd. Vervolgens heb ik contact gezocht via de communicator. Tot op heden geen reactie. Vervolgens heb ik weer gebeld met Premius Mobi. Toegzegd werd dat ik voor 18:00 uur een reactie zou krijgen. U raadt het al. Dat is niet gebeurd. Als laatste heb ik gisteren 26032018 naar Premius Mobi gemaild en hun geinformeerd dat ik afzie van het contract. Tot nu toe heb ik geen enkele reactie hierop gekregen.

Verwijdering bandopname van toezegging contract en een bevestiging via de mail dat het contract niet wordt aangegaan.
Bijzonderheid is dat bij het proberen bij het telefonisch in contact proberen te komen met Premius Mobi de bedrijfsnaam niet wordt genoemd.

Wij vinden dat Premiums hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

vervangingruiten

Ook een klacht indienen over Premiums ?