Klacht Prenatal: Bijna 6 weken na retourzending nog steeds geen terugbetaling

ConsumentOnline

Bijna 6 weken na retourzending nog steeds geen terugbetaling. Tijdens 15%korting weekend aankoop gedaan. Aankoop kon niet op tijd geleverd worden. Omdat het om een cadeau ging, ben ik het product in de winkel gaan halen. Keurig geholpen; verschil van 15% die niet meer in de winkel geldig was zou ik na retourzending verrekend krijgen. Vervolgens op verzoek de verzendkosten retour gestort gekregen, 15% verschil echter pas na telefonisch contact (was iets mis gegaan vertelde medewerkster mij, kreeg ik daarna alsnog netjes). €160,65 van internetaankoop zou ik echter via andere afdeling krijgen en hierover bericht ontvangen. Na 2 weken nog geen bericht. Kreeg na telefonisch contact te horen dat het door de drukte zou komen. Vervolgens weer zelf contact op moeten nemen. Product zou zoek geraakt zijn, was inmiddels gevonden en zou het nu echt einde van de week op mijn rekening hebben. In het weekend weer contact gehad. “Financiële afdeling niet aanwezig, u hoort zsm van ons”. Op donderdag nog steeds niets gehoord. Weer contact. “U heeft het bedrag al retour gekregen op 19 september”. Nou nee hoor, dat was enkel de 15% verschil tussen winkelaankoop en actiekorting online aankoop. Medewerkster zou betaling klaarzetten en verzekerde mij dat het bedrag nu echt op vrijdag (12 okt) op mijn rekening zou staan. Daarop heb ik aangegeven dat dit heel fijn zou zijn, aangezien ik daarna 4 weken in het buitenland zou zijn. Nu weer een halve week later (ondertussen in het buitenland) en na een mail afgelopen weekend nog steeds niets gehoord. En dat terwijl ik het op vrijdag 7 september ontvangen product keurig op 9 september retour gezonden heb. Zo ingewikkeld kan het toch niet zijn de aan mij verschuldigde €160,65 terug te betalen?

Dat Prenatal orde op zaken stelt, namelijk; mijn e-mail beantwoorden en mij zsm de €160,65 terugbetalen.

Wij vinden dat Prenatal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!