Opgelost door Prenatal: Fout erkent door Prenatal, maar daarna geen oplossing aangeboden

MarN

Tijdens de maandagavond van de mama mazzeldagen een grote bestelling gedaan. We wilden ook de mutsy evo industrial hieraan toevoegen. Op de site heb je keuze uit grijs en blauw. Bij de grijze variant leek de korting het alleen niet te doen als je hem in het winkelwagentje zette, dus we hebben hier met jullie contact over gezocht. Dit wordt opgepakt en we krijgen een mail met bevestiging dat de prijs verkeerd is en dit aangepast moet worden.
Helaas krijg ik geen reactie, dus bel ik zelf. Wat blijkt, nadat ook die medewerker het moet navragen, uiteindelijk ziet 1 persoon dat de korting niet geldt op de grijze variant. Jammer, maar de blauwe is ook helemaal goed. En wat blijkt dan...die is uitverkocht en niet meer leverbaar. Erg jammer, want de creme kleurige variant is voor ons geen optie. En als dit meteen duidelijk was geweest, hadden we de blauwe maandag nog mee besteld.
Alle medewerkers erkennen dat het verkeerd op internet stond en dat het niet duidelijk was (ook niet voor hen). En dat ze het fijn vinden dat ik hen hier op attendeer. De site wordt dan ook snel aangepast. Maar als reactie op dat ik hierdoor de actie mis, en dus 200 euro extra zou moeten betalen, krijg ik alleen maar jammer en sorry te horen. Iedereen erkent dat de fout bij Prenatal ligt, maar ik krijg uiteindelijk het probleem toegeworpen; namelijk dat ik niet de kinderwagen heb die ik wil.

Ook als ik herhaaldelijk vraag om een andere optie dan jammer en de creme is nog beschikbaar, wordt ik afgewimpeld en wordt er aangegeven dat het druk is. Er wordt mij meerdere keren beloofd dat ik gebeld zou worden, wat niet gebeurd is. Ook zou ik een mail krijgen met de belofte dat ik gebeld zou worden voor 21 uur, deze heb ik nooit ontvangen.

Met andere woorden, vanaf het moment dat duidelijk wordt dat Prenatal een foutje gemaakt heeft en ik hier de dupe van blijk te zijn, is er geen service meer. Ik word niet geholpen en de beloftes die gemaakt worden tav bellen en mailen worden niet nagekomen.

Een acceptabele oplossing die overeenkomt met de prijs en kwaliteit die we nu misgelopen zijn (en dat is dus niet de cremekleurige variant).

Wij vinden dat Prenatal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

MarN
Kinderwagen wordt alsnog geleverd, en excuses zijn aangeboden.

Ook een klacht indienen over Prenatal?