Klacht Prenatal: Prenatal komt afspraken niet na

Shar F.

Op 4 oktober jl. hebben wij een bestelling geplaatst bij de webshop van Prenatal. Zij hadden een volledige kinderwagen (frame + reiswieg) in de aanbieding voor €799,-.

De bestelling is op 6 oktober jl. geleverd, echter niet volledig. Via de email ontvingen wij bericht van Prenatal dat de reiswieg niet op voorraad was en wij het bedrag a €449,95 binnen 14 dagen teruggestort zouden op onze rekening. 14 dagen later hebben wij nog geen geld ontvangen. Op vrijdag 20 oktober hebben wij van de klantenservice te horen gekregen dat het bedrag uiterlijk dinsdag 24 oktober op onze rekening zou staan.

Dinsdag 24 oktober staat het bedrag nog steeds niet op onze rekening. Wij bellen nogmaals met de klantenservice van Prenatal. Deze geeft aan het te 'onderzoeken' (wat er precies onderzocht moet worden is de vraag, het geld moet gewoon worden overgeboekt).

Vrijdag 27 oktober is er uiteindelijk een bedrag door Prenatal overgemaakt van €169,05. Dit bedrag is niet conform afspraak. Bellen met de klantenservice van Prenatal levert weer niets op, het moet weer onderzocht worden.

Kortom: na 3 weken lang en veeeeele telefoontjes en e-mails naar de klantenservice van Prenatal nog steeds geen geld terug. Wij hebben de service zeer slecht ervaren, levert niet het gewenste product, komt afspraken niet na en wij moeten vervolgens elke dag achter ons geld aan zitten.

Zo spoedig mogelijk het bedrag €449,95 overmaken op mijn rekening + rente voor de schade die wij al 3 weken lijden.

Wij vinden dat Prenatal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!