Klacht Prepaidkorting.nl: geld nooit ontvangen dit nu 2x!

Klachtnummer
# 51205
Gebruiker
fatedje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

vorig jaar op de toestellen Samsung KPN prepaid en Acer z3 simonly geen geld terug gekregen. bij de eerste vorig jaar al mail er achter aan gestuurd. erg jammer dit allemaal.
bij de Samsung KPN actie was en geld terug en bel te goed van KPN. echter beide niet ontvangen. wel voor beide de ontvangst mail ontvangen!

De oplossing

GELD TERUG zoals de afspraak!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Prepaidkorting.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Prepaidkorting.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen