Klacht Presents at home: Klantonvriendelijkheid klachtafhandeling door Presentsathome, met andere woorden geen afhandeling.

Klachtnummer
# 377483
Gebruiker
J.W.M IJsselsteijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht gaat over de wijze waarop Presents at Home mijn ingediende klacht afhandelt van een wall clock Quality-Tea time die bij aflevering verkleurd blijkt te zijn. Ondanks de garantie periode van 6 maanden zijn zij niet bereidt om dit netjes op te lossen. Op allerlei manieren wordt door hun de klacht ontweken, bijvoorbeeld dat nergens staat dat de klok wit is. Op alle afbeeldingen staat een witte klok, bovendien gaat het om verkleuring. Ook komen ze dat op onze kosten het product binnen 14 dagen retour gestuurd kan worden. Enzo. Kortom erg klantonvriendelijkheid en geen enkele opening om tot een passende oplossing te komen.

De oplossing

Het product retour nemen op hun kosten en het aankoop bedrag terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Presents at home hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?