Klacht Preston Tackle: geen levering van een katapult

Klachtnummer
# 139889
Gebruiker
smissen1959
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij Preston Tackle op 10 augustus 2015 een katapult besteld en betaald.

Zie bestelling via internet
Beste Ruud van der Smissen,

bedankt voor uw bestelling bij Preston Tackle.

Order: 000269
Orderdatum: 2015-08-10 16:23:06
Betaling: Overschrijving

Product Eenheidsprijs Aantal Totaalbedrag
Korum Catapult € 12,95 1 € 12,95
Totaal producten € 12,95
Kortingen € 0,00
Verzend- & administratiekosten € 5,75
Totaalbedrag incl. BTW € 18,70
Nu 3 maanden verder nog steeds niks ontvangen.
Een email gestuurd naar het bedrijf om mijn terug te storten op mijn rekening , maar nog steeds geen reactie van het bedrijf.

Reageer alstublieft !!!!!

De oplossing

Wil mijn geld terug op mijn rekening nummer

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Preston Tackle hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Preston Tackle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen