Opgelost door Pretium: abonnement over geschreven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 105896
Gebruiker
pieperon
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ze hebben mijn abonnement zonder mijn toestemming over geschreven . Van Kpn naar Pretium. En dat wilde ik niet .

De oplossing

Terug zetten naar kpn zonder kosten . Want ik wilde dat niet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Pretium
    Datum
    Beste heer Pieper,
    Wij hebben in ons systeem geen aanmelding gevonden op het door u opgegeven adres. Zou u het vaste telefoonnummer kunnen geven waarop volgens u het abonnement zou zijn aangemeld?
    Met vriendelijke groet,
    Marjolijn - Webcare team Pretium
  2. Auteur
    pieperon
    Datum
    Dat abonnement is van mijn vader . Het is al weer terug bij kpn. Dat is oke . Maar nu hebben jullie mijn vader een rekening gestuurd. Maar er was geen contract. dus is de rekening niet rechtsgeldig.
  3. Auteur
    pieperon
    Datum
    Het telefoon nummer is waar het om gaat is 0596 614775.
    klant nummer 3173694
  4. Auteur
    Pretium
    Datum
    Beste heer Pieper, we hebben gezien dat uw melding reeds in behandeling is bij onze klantenservice. Wij houden u op de hoogte over de afhandeling.
    Met vriendelijke groet,
    Marjolijn - Webcare team Pretium
  5. Auteur
    pieperon
    Datum
    Ok we wachten af dat de zaak opgehelderd is.
    En we wensen ook geen dreig brieven meer te ontvangen.
  6. Auteur
    Pretium
    Datum
    Beste heer Pieper,
    Op 12 mei is er een brief naar u verstuurd met de oplossing. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Caroline - Webcare team Pretium
  7. Auteur
    pieperon
    Datum
    Klacht na tevredenheid opgelost .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pieperon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen