Klacht Pretium: administratiekosten na overlijden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 440983
Gebruiker
tramdriver
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na overlijden van mijn moeder op 25 maart jl is er €25,- administratiekosten afgeschreven.
Schandalig dat dit over de rug van overleden mensen wordt gedaan.

De oplossing

€25,- terug storten op rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tramdriver
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik ben gebeld door pretium zei zeggen dat kpn dit aan hun doorberekend en pretium dit aan de klant doorberekend. ik heb kontakt met kpn gehad en dit klopt totaal niet. ik ga nu een brief naar pretium sturen en eis dat het geld wordt teruggestort anders ga ik mijn rechtsbijstand inschakelen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen