Opgelost door Pretium: Administratieve kosten en ophefkosten van Telecom

de Huishoudorganizer

Voor het opheffen van de telefoonlijn van mijn ouders berekent Pretium niet alleen € 25,00 ophefkosten van telecom (hetgeen onrechtmatig is )maar ook nog eens € 15,00 administratieve kosten. Mag Pretium ook nog eens € 15,00 aan administratieve kosten berekenen?

Geen aanmaningen meer ontvangen over de onterecht berekende ophefkosten van telecom en de administratieve kosten binnen twee weken na plaatsing van deze klacht.

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

de Huishoudorganizer
    Op 17 augustus belde Najib el Hadj van Pretium op een anoniem nummer mij en zei dat zijn telefoontje voldoende was om alle kosten kwijt te schelden. Ik vroeg om een brief maar die kon ik niet krijgen. Dit telefoontje was voldoende. Het helpt dus wel om hier je klacht over Pretium te melden is inmiddels mijn ervaring. Bedankt voor de mogelijkheid Consumentenbond!

de Huishoudorganizer

Ook een klacht indienen over Pretium?