Klacht Pretium: Afgesloten als 88-jarige......

Klachtnummer
# 6950
Gebruiker
Jan Verniers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 88-jarige leeftijd moet mevrouw Stokvis ziek naar Canada, nota bene vanwege ernstige ziekte van haar even oude broer. In de tussentijd, bijna twee maanden, kwamen er rekeningen binnen van Pretium Telecom die dus vawege onverwacht vertrek niet betaald konden worden. Bij terugkeer in Nederland bleek mevrouw niet meer te kunnen bellen en nu wordt haar de inkomende telefonie ook ontzegd.... Nadat ze kenbaar maakte dat ze onder meer hartpatient was als 88-jarige kreeg ze te letterlijk te verstaan dat dit dan jammer was maar helaas....

De oplossing

Ik ga weg naar KPN en wil in principe aangifte doen bij de politie omdat ik bovendien zoals velen ongewenst lid ben geworden via een medewerker van dit bedrijf. Compensatie is wel het minste op mijn leeftijd met mijn beperkingen en dit soort praktijken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Pretium
    Datum
    Goedemiddag heer Verneirs, Wij hebben ons kort geleden hier als bedrijf Pretium aangemeld op klachtenkompas.nl. Wij zien in ons systeem dat het contract per 31 juli 2012 beëindigd is.Met vriendelijke groet,
    Pretium Webcare
    Herman

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen