Klacht Pretium: Afmelden wow veilingen

Klachtnummer
# 174338
Gebruiker
Jelte
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik krijg telkens post van mijn privilege en wordt er helemaal gek van!
Ook weet ik nu dat dit een onbetrouwbare rot bedrijf is
En hun zorgen ervoor dat het zo moeilijk is om dit op te zeggen

De oplossing

Ik wil geen post meer ontvangen en helemaal uitgeschreven zijn bij deze onbetrouwbare club!
Dit is een win won situatie want ik krijg geen post meer en jullie hoeven niet meer te betalen om zo'n boekje naar mij op te sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Pretium
    Datum
    Geachte heer Boersma,

    Naar aanleiding van uw melding via Klachtenkompas hebben wij uw gegevens naar de klantenservice van Privilege overgedragen. Aangezien Pretium en Privilege twee aparte BV's zijn, kunnen wij dit verder niet voor u oplossen.
    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Marjolijn - Webcare team Pretium
  2. Auteur
    Jelte
    Datum
    Kunt u mijzelf een email adress van privilege klantenservice sturen want ik zie het nu alijkt gebeuren dat er dan toch niks veranderd.
  3. Auteur
    Pretium
    Datum
    Geachte heer Boersma,

    Wij raden aan om dan even met de Privilegelijn te bellen, op het nummer 0900-11 22 33 6. Als u aangeeft dat u een melding heeft gemaakt via Klachtenkompas, kunnen zij u verder helpen.

    Met vriendelijke groet,
    Marjolijn - Webcare team Pretium

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen