Klacht Pretium: Afschuif systeem pretium.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 511661
Gebruiker
Gizmo #Bentley
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn mijn moeder van 78 jaar alleenstaand heeft al 14 dagen problemen met haar telefoonlijn er is 2x een monteur van kpn langs geweest telefoon doet het nog niet.
Pretium schuift de problemen op kpn en zegt niks te kunnen en willen doen.
Heb aangegeven dat als het nodig mijn moeder niet eens kan bellen met oa de huisarts .
Haar abonnement gaat per 5 febr over naar KPN tot die tijd is ze betalende klant bij pretium.
Volgens mij heb je dan ook recht op de service van pretium.

De oplossing

Ik wil dat mijn moeder weer kan bellen
Zij is tenslotte betalende klant heeft recht op een goede behandeling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gizmo #Bentley
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen