Klacht Pretium: Agressieve geldklopperij; oude mensen vaak de dupe

India040

Opzeggen als wettelijke vertegenwoordiger van mijn moeder vanwege dementie. 27-08-2020 Schriftelijk aangetekend verstuurd √° 12 euro. Moest een machtiging bij. Kon allleen per post; niet digitaal. Inmiddels een maand verder. Verzonden per post met kopie machtiging. Wederom een brief van Pretium dat mijn moeder moet tekenen dat ze akkoord is met opzeggen abonnement. Waarom zou ik wettelijk vertegenwoordiger zijn? Gebeld. Met mijn handtekening kan de laatste brief retour. Kan niet met terugwerkende kracht worden stop gezet. Abonnement duurt nog een maand langer. Stopt in november pas.
Voor oudere mensen is het niet te doen om zelf van Pretium af te komen.

Met terugwerkende kracht het abonnement stop zetten. Per 1 september. Stop zetting aangetekend versturen is niet nodig. Vermelding weghalen op internet. Alleen vermelding telefoonnummer en bevestiging schriftelijk dat het is stop gezet.

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pretium?