Klacht Pretium: Bedrijf vraagt om toezending -getekend- identiteitsbewijs voor opzegging, dat mag wettelijk niet.

Klachtnummer
# 526404
Gebruiker
Groot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Niet accepteren van opzegging per aangetekende brief (via Dyme). Zowel per brief als per servicedesk wordt er om een getekende kopie van identiteitsbewijs gevraagd, dit mag wettelijk niet.

De oplossing

Mijn abonnement stopzetten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen