Klacht Pretium: Een maand wachten op gebruik telefoonnummer bij verhuizing.

Klachtnummer
# 472225
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Pretium eist een maand wachttijd voordat zij t nummerbehoud voor een oude dame (95+) kunnen verwerken. Pretium kon zelf technisch niets doen, maar de oude dame zit een maand zonder telefoon.

De oplossing

Zorgen, dat de oude dame binnen een week haar oude telefoonnummer kan gebruiken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen