Klacht Pretium: helemaal geen abonnee

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 75013
Gebruiker
Paulluijten
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ontving een welkomsbrief van Pretium dd 28 augustus. Deze begon met "welkom terug bij Pretium". Nou wil het feit dat ik in het verleden nooit Pretium abonnee ben geweest maar dat ik ook onlangs, noch telefonisch, noch schriftelijk abonnee ben geworden. Ik ben 85 en volledig tevreden klant bij KPN. Ik bel niet veel dus heb ook geen behoefte om over te stappen. En zeker niet ongevraagd.
Ik heb op internet gevonden dat de reputatie van Pretium niet zo best is dus heb ik bij Consuwijzer ook maar een klacht ingediend want telefonisch is men bij Pretium niet te bereiken en een emailadres is niet bekend.

De oplossing

Ik wil van Pretium een brief waarin de welkomsbrief van 28 augustus wordt teruggetrokken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pretium hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Pretium
    Datum
    Beste meneer Luijten,
    Naar aanleiding van uw melding via klachtenkompas van 7 september hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u te krijgen. Dit is niet gelukt, vandaar dat wij de oplossing schriftelijk naar u hebben verzonden.
    We zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
    Met vriendelijke groet,
    Marjolijn - Webcare team Pretium
  2. Auteur
    Paulluijten
    Datum
    Pretium meldde dat ik telefonisch niet bereikbaar zou zijn en men daarom de klacht schriftelijk zou afdoen. Ik was telefonisch prima bereikbaar. De schriftelijke afhandeling meldde weer dat mijn moeder (85) zich had aangemeld bij Pretium maar omdat ze van de 14 dagen bedenktijd gebruik had gemaakt de boel geannuleerd is. Mijn moeder heeft zich nooit mondeling laat staan schriftelijk aangemeld. Maar omdat e.e.a. nu geannuleerd is door Pretium hebben wij materieel onze zin gekregen. Zucht....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paulluijten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Pretium?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen